Dag 9 De apentempel, the place to be

30 juli 2022 - Tambon Rong Chang, Thailand

Hallo lieve volgers,

Het hoogtepunt van vandaag is zeker niet de lange busreis van maar liefst 11 uren lang☺️, maar wel de stop bij de apentempel. Fantastisch om zoveel apen in het echt te zien. En ja hoor, wat zijn deze beesten echte afpakkers. Alles willen ze hebben, je bril, je telefoon, je schoenen en zelfs je sieraden zijn niet veilig.

Kevin had vandaag weer de eer om de aapjes te voeren. Gelukkig heeft hij zijn bril nog op😂. De foto's zijn fantastisch en kun je je een beeld vormen van deze tempel.

In de omgeving liepen de apen over de weg, het spoor en zelfs boven op de gebouwen zag je ze nog lopen. Niks is in deze omgeving veilig. En als je niet oplet, dan zitten ze boven op je kop.

Kort blogje vandaag, maar wel weer veel foto's. Nu de lange reis vervolgen richting Sukhotai waar we een prachtig hotel met Spa krijgen (ik hoop op een bubbelbad). En morgen een fietstocht door het park en in de middag stappen we voor de eerste keer in ons leven in de Tuktuk. Hopelijk komen we hier weer levend uit, want die dingen gaan toch wel erg hard.

Veel liefs van ons xxx