Dag 7 Nationaal Park Khao Yai

29 juli 2022 - District Pak Chong, Thailand

Dag lieve volgers,

Ik heb even twee daagjes niet geschreven, maar soms is er geen blog nodig om het prachtige Thailand te bewonderen. Deze reis krijg ik namelijk de kans om veel foto's te maken. Toch wil ik nog iets kwijt over de dag van gisteren.

Gisteren hebben we met de hele groep een prachtige wandeling gemaakt door het Khao Yai nationaal Park. Met het tropische regenwoud klimaat en de smalle weggetjes was het toch een hele uitdaging. Het gevoel dat je in de jungle zat was zeker weer een feit.

De bedoeling was dat we dieren zouden zien, maar helaas hebben we niet meer gezien dan een aantal insecten, rupsen en een wandelende eik😂.

Tijdens deze excursie hebben we richting en door het park een leuke rit gehad in de safari bus. Onderweg zijn we dan een stukje te voet verder gegaan met een lokale gids die ons meer info gaf over het klimaat, de oudheid van de bomen en de dieren die hier rondliepen. Toch een beetje teleurstellend dat we ze niet met eigen ogen hebben kunnen zien. Maar eenmaal verder met de safari bus kwamen we dan toch twee aapjes en herten tegen. Gelukkig kreeg ik even de kans om een foto te maken en deze aan jullie te laten zien.

Nu zitten we al weer vroeg in de bus om verder te reizen. Foto's en een nieuw verhaal komt er zeker weer aan!

Met mij en Kevin gaat alles goed. We genieten volop van het prachtige Thailand maar zeker ook van elkaar. Het is fijn om dag in, dag uit samen te zijn. Morgen is het toch een beetje een feestdag, want dan zijn we al weer 1,5 jaar samen❤️. Onze liefde wordt alleen maar groter en de relatie alleen maar sterker. Wat houd ik toch heel veel van hem. Xxx

Veel liefs van ons

1. Silvie Van Duurling:
    29 juli 2022
    Zo sjiek dat geer dit allemaol daot! Geneet mer good d'r vaan. Erg leuk um dien verhaole te lezen!
  2. Maureen:
    30 juli 2022