Het leven in Bangkok

24 juli 2022 - Bangkok, Thailand

Hallo lieve volgers,

Vandaag alweer dag 3 van onze reis. Op de foto's kunnen jullie zien hoe wij een prachtige boottocht met de longtailboot over het kanaal van Bangkok hebben gemaakt. Vanuit hier kregen wij een, toch wel schokkend beeld, van hoe de inwoners hier wonen en leven. Het was tevens een prachtig uitzicht en dat leverden zoals jullie zien ook deze geweldige foto's op.

Na deze tocht hebben we een wandeling gemaakt richting Grand Palace. Het paleis van de koning. Ons werd verteld dat er hier geen slecht woord over de koning uit onze mond moest komen, anders zou je de gevangenis in kunnen vliegen; 😂.

Een prachtig paleis met Aziatische kenmerken en vooral veel mooie kleuren en glitters. Opeens viel er ook nog eens een gigantische regenbui waardoor we van korte duur onder de paraplu hebben moeten lopen. Kevin en ik hebben samen onder een mooie roze kinderparaplu met paardjes gelopen. Gelukkig dat niemand ons hier kent.

Op het einde van middag hebben we samen een heerlijke duik in het zwembad genomen en onze tassen gereed gemaakt voor de lange busreis van morgen; 11 uren gaan we reizen waar we ook mooie tussenstops maken.

Even ter info. Het kan zijn dat de komende dagen geen blog of foto's online komen, omdat er op River Kwai (midden in de jungle) niet altijd stroom is☺️. De kans dat de telefoon of fototoestel leeg is, is dan ook vrij groot. Maar we bewaren alles goed.

Vanavond weer lekker dineren en genieten van de cocktailbarretjes🍹❣️

Veel liefs weer van ons uit Bangkok.

1. Lianne:
    24 juli 2022